Sunday 12 August 2012

NO.10

Újabb hét újabb friss rész
remélem tetszeni fog nektek, és ha kérhetlek, titeket, mondjátok ki bátran a véleményeteket, hogy mi tetszik és mi nem!
Xx. Bella





  • Na, Niall, meg vagy elégedve a szerződéssel?- kérdeztem mosolyogva.
  • Istenem Freya, annyira köszönöm! Nem tudom hányszor kimondani. Nagyon hálás vagyok! – mondta könnyes szemmel majd megölelt. Fel se álltunk a székből úgy ölelt. Minden szeretetét beleadta az ölelésbe, s annyira jól esett, így én is visszaöleltem. Most már értem, mikor a neten azt írták Niallt ölelni a legjobb, mert ha ő megölel valakit a fejét befúrja az ember nyakába. Nem tudom mióta öleltük egymást, mikor valaki megszólalt mögöttünk.
  • Na, most már én is hagy öleljem meg. Szépen elintézted csajszi! – mondta Louis.
  • Nem. Veled nem ölelkezek. Te kiabáltál velem. Én Niallt ölelem tovább.  – mondtam majd rányújtottam a nyelvem. Louisnak több se kellett Niall öléből felkapva kaptam egy cuppanós puszit az arcomra.
  • Akkor is megölellek. – majd egy ölelésben lettem részes.
  • Na akkor mi is kérünk ölelést! – mondták a  többiek kórusba… Mindenkinél körbe jártam, Majd megöleltem. Istenem, de édesek ezek a srácok.
  • Freya, Én el se tudom mondani, hogy köszönjem meg neked amit értem tettél. Örökké hálás leszek. – Mondta Niall immár mosolyogva.
  • Nincs mit Niall. Máskor több ölelést kérek tőled. Olyan aranyosan öleled meg az embereket. – Nevettem vele együtt.
  • Tudom! – Vigyorgott majd megölelt.
  • És még szerény is vagy. – Nevettem fel.
  • Freya…. – Kezdett bele Lou…
  • Igen?
  • Amúgy Anne-nak tényleg volt egy másik lehetséges munkaajánlata? – Kérdezte Louis. – És szeretnék bocsánatot kérni, amiért kiabáltam veled. – Mondta csendesen ekkor odamentem elé, s felemeltem a fejét.
  • Semmi baj Louis, nem haragszok. Lehet, hogy én is hasonlóan reagáltam volna, hisz nem avattalak be titeket. Amúgy nem. Nem volt Anne-nak semmilyen állásinterjúja. Csak ügyesen elintéztem neki egy kamu telefonhívást.
  • Egyszerűen hihetetlen nőszemély vagy. – vigyorgott majd odajöttek mind az öten s kaptam egy csontropogtató One Direction ölelést. Ekkor kopogtak az iroda ajtaján. Tudtam ma már nem jön senki így a pizza lehet az. Jól sejtettem, s egy óriás pizzával mentem be, mire Niall még nagyobb mosolyra húzta a száját.
  • Kajaaaa!! – kiáltotta el magát a szöszi.
  • Igen az. Pizza. Remélem szereted. – nevettem fel.
  • Hát...  megeszem. – mondta Niall, majd elvett egy szelet pizzát.
  • Zayn, mesélj már valamit. Olyan különösen csendes vagy. Csak nem nő van a dologban? – mosolyogtam miközben haraptam egy falat pizzátl
  • Hml.. Nem. Nincs nő a dologban. – majd harapott egy óriásit a pizzából. Különös, felettébb különös.
  • Biztooos?? – erősködtem. Most először apa halála után úgy érzem magam, mint a baleset előtt. Vérbeli 19évesnek.
  • Biztoosss  szöszi. – utánzott engem Zayn.
  • Jól, van.. hiszek neked... Még. De egyszer úgyis elmondod. És nem én foglak keresni hanem te engem. Muháháh! – nevettem fel „ördögien.”
  • Fogadunk? – emelte fel a szemöldökét Zayn.
  • Fogadjunk! A vesztes vesz a nyertesnek egy üveg Finlandia vodkát. – néztem rá majd nyújtottam a kezem.
  • Rendben. – fogott velem kezet Zayn. – De várj, nekünk még ki se adják a piát… 
  • Majd Louis megveszi.
  • Na, kösz, most vegyem úgy, hogy vén vagyok? És úgy van! Engem könyveljenek el alkoholistának. Amúgy még én se vehetem meg…
  • Senki se mondta, hogy vén vagy. Sőt, Csak te és Zayn vagy öregebb nálam. Jézus! De öreg vagyok! – szörnyedtem el.
  • Na ugye milyen szar érzés ha ezzel szekálnak? – röhögött Louis.
  • Engem, senki se szekált öregem. – kacagtam fel, mire a többiek is csatlakoztak hozzám, kivéve Louis.
  • Jól van, te vén banya! – majd vágott egy grimaszt s megint kacagtam.
  • Jól van ezt megjegyeztem. De egyet ne felejts el. Mindig öregebb leszel nálam. – majd hozzá vágtam egy rongyot ami mindig van bent, mert hajlandó vagyok magam leenni. – töröld meg a szád Lou. Fehér… valószínűleg tejföl, és a pizzáról került rá…
  • Miért nem nyalod le? – emelte fel a szemöldökét, s kék szemeivel rám nézett kérdőn.
  • Nos, ha már többet ittam volna a kelleténél, tuti igent mondanék, de nincs szerencséd – vigyorogtam rá – mivel autóval jöttem, és egy törvényt tisztelő állampolgár vagyok.
  • A kis alkoholista! – csattant fel Harry.
  • Amúgy nektek nincs semmi dolgotok, mint egész nap engem boldogítani? – kérdeztem.
  • Kösz, hogy így elküldesz minket… - morogott az orra alatt Zayn.
  • Ne hazudj, Zayn. Te kívántad a legkevésbé, ezt a „randevút” velem… – macskakörmöztem a levegőben. - Még mindig inkább azt a szőke lányt ölelnéd akit tegnap este is a karjaidban tartottál. Bassza meg de költői vagyok!
  • Te…Te.. boszorkány! A vesémbe látsz. És, honnan tudod, hogy szőke? Amúgy igen, oda vágyok vissza…. – mondta Zayn vágyakozva.
  • Minden férfi oda akar visszajutni ahonnan jött.  – mondtam ami először eszembe jutott – és HÁHÁ! Megnyertem a fogadást. Jössz egy vodkával!!!! Bibibíííí
  • Cseszd meg tényleg! – csapott a homlokára Zayn. – Amúgy mellesleg honnan tudtad, hogy szőke? – Erre csak felálltam, s a válláról leemeltem egy szőke hajszálat, majd a fekete gatyájára raktam.
  • Ez nem az én hajam. Az enyém hosszabb. És amúgy is mikor megöleltetek, mellesleg azóta is érzem azt a csontropogtató ölelést, akkor még pulcsi volt rajtad, azóta meg levetted. Valószínűleg azért, mert attól tartasz, hogy leeszed magad. És ha így van, akkor úgy gondolod, hogy ha le is eszed, magad akkor fel tudod venni a pulcsid. – mondtam tök természetesen, de mind az öt fiú csak tátott szájjal nézett rám
  • Te, aztán kibaszott jó emberismerő vagy. – szólalt meg először Liam.
  • Is. Meg jól megfigyelek dolgokat. És Liam, ne nézegesd annyira a telefonod. Attól nem fog Danielle hamarabb felhívni.
  • Lassan, úgy érzem kellemetlen lesz veled egy légtérben lenni, mert mindent megfigyelsz. – mondta Harry.
  • Nyugi, általában nem mondom ki, mikor észreveszek valamit. Megtartom magamnak. Máskor még jól jöhet. Amúgy Aláírnátok ti is Anne felmondásának szerződését. Úgy hivatalos, hogy tényleg semmi kifogása se legyen. – majd a fiúk elé toltam a papírt, s mutattam mely helyen kell aláírni. – Niall, ne várj többre, csak egyszer kell aláírnod.

Végül egész nap boldogítottak, a fiúk az irodába, miszerint csak este lesz egy interjújuk. Vagyis Liam lelépett, mikor Danielle felhívta, hogy most már ráér. A fiú azonnal felpattant s el is ment. A kis hős szerelmes. Ezen csak jó mosolyogtam, majd írtam tovább a szerződést, mert igen elmaradtam a fiúkkal közös szerződéssel, de úgy érzetem Anne-t kiiktatni fontosabb. Ebben a döntésemben a fiúk is megerősíttettek. De már dolgoztam a szerződésen, ami már részben megvolt csak mivel Anne már nem dolgozik velük így változtatni kell pár dolgot. Vagyis dolgoztam volna, ha nem kapok néha masszív röhögőgörcsöt.
Mikor Zayn telefonja megcsörrent és látta, hogy szerelme hívja úgy ugrott fel, a székből, mintha 100 gombostűbe ült volna.  Ők is megbeszéltek egy találkozást, majd Zayn felém fordult.

  • Nos, ha már kiderítetted a kis titkom, remélem nem mondod el senkinek – mondta a srác
  • Bízhatsz bennem. A vodkámat meg majd behozod valamelyik nap.
  • Kösz Freya. – majd kacsintott. – Sziasztok! – köszönt el majd ő is elviharzott.
  • Megint az édes hármasotokkal. – kacagtam fel. – Srácok ti nem akartok becsajozni? – majd gépeltem tovább a szerződés utolsó mondatát, s lefuttattam egy helyesírás ellenőrző programot. Külső szemlélőnek elég furcsa lehetett a laptopom, hisz Finn billentyűzettel „áldotta meg” az ég. Ott kellett vennünk egy laptopot, mert a szomszéd kissrác (2éves) Lerántotta az asztalról a gépet, még áprilisban. Végül is úgy egyeztünk, meg a szomszédokkal, hogy a felét fizetik, bár mi mondtuk, hogy nem kell semennyit se fizetniük, de ők ragaszkodtak hozzá.
  • Már, te is a becsajozással jössz. Danielle 2. – puffogott Niall.
  • Nem igaz. Semmibe se hasonlítok Danielle-re, max, az, hogy az ő szeme is barna, meg az enyém is… - utálom ha valaki máshoz hasonlítanak. Jó mondjuk honnan tudhatnák, ezt a srácok, mikor nem is ismernek…
  • Igazad van. Te gonoszabb vagy mint ő… - mondta Louis.
  • Na, szép… szóval gonosz vagyok… Bár, magamat inkább csak szókimondónak mondanám, nem gonosznak. – jegyeztem meg, s megcsörrent a telefonom Zayn hívott.
  • Szia Zayn. Ennyire nem hiányozhattam. Várj kihangosítalak. Na most már mindenki hall téged. – majd letettem a telefonom az asztalra.
  • Szija Zayn. – szólt bele nyálas hangon Lou.
  • Szia Zayn. Mi történt? – kérdezte szinte egyszerre Niall és Harry mire én felnevettem.
  • Úgy induljatok haza, hogy Liam lelépett a kocsival. – mondta Zayn bosszúsan.
  • A kis huncut. – nem bírtam, ki. - Biztos sietett. Szerelmes szíve, húzta haza.
  • Enyém is húz, haza de szarrá ázok, az esőben. – morgott tovább Zayn.
  • Szerintem Perrie nem haragudna, meg ha a gatyádból is csavarni lehetne a vizet. – vigyorgott Louis, bár ezt Zayn nem láthatta.
  • Répa fiú, esküszöm visszamegyek, s letörlöm a képedről a vigyort.
  • Nyugi srácok. Zayn menj valami fedett helyre, mindjárt intézkedek neked ingyen fuvart.
  • Egy angyal vagy. – Hangja lágyabbá vált.
  • Ohh, köszönöm, na akkor majd visszahívlak. – majd ki is nyomtam a kis kütyüt, s felpattantam a helyemről. Kimentem Lisa-hoz.
  • Lisa, van valamelyik kollégának dolga a külvárosban? – kérdeztem a titkárnőt.
  • Miért? – kérdezett vissza.
  • Lisa… kérlek. Amúgy csak egy szabad hely kell. Az egyik ismerősömet elvinni. És arra, amerre én lakok. – adtam rá magyarázatot. Úgy se bírta volna, ki, hogy ne kérdezzen vissza.
  • Nos,  Albert pont arra megy, egy rádióhoz viszi el az egyik dalos pacsirta új dalát.
  • Pompás! Mikor indul?
  • Nem tudom.
  • Akkor légy szíves, hívd fel, majd kapcsold be hozzám. Kösz Lisa. – választ se várva visszamentem az irodába. Mire kényelmesen elhelyezkedtem a székben meg is csörrent a telefon.
  • Freya, kapcsolom Albertet. – mondta Lisa s máris a férfival beszéltem.
  • Szia Albert. Freya vagyok.
  • Hello Főnök. – cseszd meg de furcsa ezt hallani. – Valami gond van?
  • Nem, nincs Albert. Mikor indulsz a külvárosba a rádióhoz?
  • Mikor induljak? – kérdezett rögtön vissza.
  • Hát, ha tudsz most légy szíves. És elvinnéd az egyik ismerősöm? Ő is arra lakik. De, majd pontos címet ő ad. Majd odaküldöm hozzád. Milyen autód is van?
  • Megvárom a földszintem a pultnál.
  • Rendben. Miről fog felismerni?
  • Kék póló van rajtam. Most így nem látok máson kék pólót.
  • Rendben. Nagyon hálás vagyok. A srác, maximum 5 perc múlva ott lesz.
  • Jól van. Én már bent vagyok. Szia Freya – mondta majd kinyomta a telefont

Ezután felhívtam Zayn barátunkat, s elmondtam, hogy hazaviszik. Azért figyeled, ez ma már a második jó cselekedetem. Először Niall,  most Zayn. Ki lesz a következő? Most már megérdemlem a *Tündéri Freya* címet. Elmélkedtem magamba…

1 comment:

  1. Freya a nap hőse,tádámm:))
    Niall olyan kis husi,kis édes ír manóó:)♥
    Nagyon jó rész lett,vicces volt Freya és Lou cívódása...ebből lesz valami,remélem:))

    Siess a kövivel,már várom:))♥
    Mace

    ReplyDelete