Monday 6 August 2012

Blogger díj

A mai nap, különleges, hisz a történetem megkapta ez első díjat :)
Huh, mit is szoktak ilyenkor mondani? :D Köszönöm  *R.R*  :) ♥ és Edina Sinka és Panna Juhász és Nia&Mona és Domi és Vivien Farkas és AnDika és Kriszti Papp

A szabályokról:

  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról 
  • A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell 
  • 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
  • 11 embert meg kell jelölni és linkelni 
  • Nincs visszaadás/visszajelölés 

  • Imádom az angol és a francia nyelvet, emellett szívesen megtanulnék finnül, svédül és portugálul :D
  • aktív twitter felhasználó vagyok :D
  • van egy kutyusom :)
  • Elég magas vagyok, (átlagon felüli) 
  • Kedvenc sportom a Formula-1 ♥
  • Két történetem van publikálva, de a gépen még pluszba 3 van megkezdve :D (sajnos nem haladok velük)
  • a hajam festett, de nem teljesen. :D (most egy kis lila van az aljában, amúgy eredeti barna a többi része)
  • Imádok olvasni.
  • Legszívesebben egész nap barátnőmmel lógnék
  • hm... Jobb kezes vagyok
  • És van szemüvegem, ami a háziorvos szerint nem kellene, de a szemészeten azt mondták kell. :D (csak gépezéshez használom, meg jó szolgálatot tesz, ha az ember az utolsó padban ül)
*ErEr*Kérdései:
  1. Vannak bizonyos elvárásaid egy könyvben? Ha, igen, akkor mik? Szeretem a misztikus könyveket, meg amibe pörögne az események, amúgy mindenevő vagyok
  2. Mi az, amit szeretsz az írásban? Hogy kifejezhetem magam, megvalósíthatok olyan dolgokat amik nem biztos, hogy valóra is válnak. 
  3. Mióta írsz? Másfél éve körülbelül, de később kezdtem el publikálni a történetem.
  4. Szeretnél egyszer majd kiadni egy könyvet? Ha meglesz rá a lehetőségem miért ne? 
  5. Kedvenc filmed, amit könyvben is kiadtak? Hm.. nehéz kérdés, mert a könyv és a film nagyon más így még nem találkoztam olyannal. 
  6. Kedvenc karaktered - melyik könyvből? Hm...Daisy karakterét nagyon szeretem. A Daisy nyomában című könyvből. 
  7. Az íráson kívüli hobbijaid? Zene :) 
  8. Mi adott löketet ahhoz, hogy írni kezdj? ez egy másik világ ami beszippantott, s így kiélhetem minden vágyam :D
  9. Milyen könyveket olvasol legszívesebben? Misztikus könyveket, de nagyon szeretem a fiatalos regényeket, amiket nem tudok letenni. De jöhet bármi jó :)
  10. Ki a kedvenc íród? Nincs kimondottan. Nagyon szeretem Stephenie Mayer könyveit, Katie Fford műveit, és Paige Toon könyvét 
  11. Szívesen találkoznál vele? (ha nem lenne nyelvi korlát) Persze! :D
Edina Sinka kérdései:
  1. Cumiztál kiskorodban? Igen :D
  2. Te etted a fikát?o_O Nem :D
  3. Burkoltál már akkorát hogy annyira fájt hogy bömböltél az utca közepén?:D Nem emlékszek XDD
  4. Énekelsz a zuhany alatt/a kádban?:$ hm... Néha ha rám jön :D
  5. Szoktál hülyeségeket ordibálni az utcán?(pl.burgonya?:D) csak azért kérdem mert én igen:) Maximum Kevin-t kiáltok :D
  6. Fáradtál már úgy el..hogy otthon csak kifeküdtél a konyhakőre és ott feküdtél vagy 5 percig?.. konyhakőre nem, de amúgy igen :D
  7. Járkálsz fogmosás közben?:D Nem :DD
  8. Milyen színű a szemed? Barna, és sokak szerinte szép barna :$
  9. Sikítanál ha egy 120 kilós ember akarna veled kicsi a rakást játszani?:D Nem... röhögve biztatnám, hogy ugorjon rám! Hát, persze, hogy sikítanék
  10. Szóltál már be valakinek úgy hogy elsírta magát?:D Nem vagyok, az a beszólogatós típus.
  11. Volt már olyan hogy egy horror filmet végig röhögtél mert barátokkal nézted?:D A válasz egyszerű, nem nézek horrort :D
Panna Juhász kérdései:.
  1. Az 1D-n kívül milyen együtteseket szeretsz még? Jonas Brothers :DDD de inkább csak énekeseket szeretek, persze van kivétel.
  2. Voltál Már  Ének Versenyen? Egyéni? ott nem, de kórusoson igen :) Vagy ha úgy kérdezed-e, hogy olyan versenyen, ami csak fellépésből áll, (mert szokták úgy hívni) igen ott voltam
  3. Tudsz Gitározni? Nem, de meg akartam(akarok) tanulni, de ami késik nem múlik.
  4. Voltál-e Már Londonban? Igen, volt szerencsém :)
  5. Van Saját Laptopod/Géped?  Igen, van. 
  6. Van Háziállatod? Igen, egy kiskutyám. 
  7. Hányadikos vagy? 12.es :)
  8. Melyik a kedvenc Filmed? Ő... Az Utolsó dal, Életrevalók, Kellékfeleség
  9. Szereted a macskákat? Igen :)
  10. Az 1D fellépne a városodba de a jegy  nagyon drága lenne mit tennél ebben az esetben? A spórolt pénzemhez nyúlnék :D
  11. Szeretnél-e tetoválást? Igen :)
Nia&Mona kérdései:

  1. Milyen könyvet olvastál utoljára? Katie Fforde - Hív Amszterdam, de ezt jelenleg is olvasom
  2. Ki a kedvenc színeszed/színésznőd? Adam Sandlert mindenféleképpen kiemelném, meg Bud Spencer Tarenc Hill páros, és Jackie Chan :)
  3. Ki a kedvenc énekesed/énekesnőd? Adam Lambert abszolút favorit, Eric Saade és nők közül talán Miley Cyrust emelném ki.
  4. Melyik a kedvenc együttesed? One Direction :)
  5. Szereted a focit, ha igen melyik a kedvenc focicsapatod? Nem szeretem a  focit
  6. Szereted a Forma 1-et, ha igen ki a kedvenc pilótád? IMÁDOM!!! A legjobb sport mind körül D :P és Kimi Räikkönen a kedvencem.
  7. Mivel szeretnél foglalkozni felnőtt korodban? Szívesen lennék menedzser, de még úgy annyira nem tudom.
  8. Mi jut eszedbe Angliáról? Sok minden :D de elsősorban az Angliai kint létem :)
  9. Ki a kedvenc szereplőd a történetedből? Freya karaktere azt hiszem nagyon jóra sikeredett. Egy talpraesett lány, remek személyisége van, s kellően komoly is, de emellett tud vidám is lenni.
  10. Hol élnél legszívesebben? A lista hosszú. Los Angeles, Párizs, London... :)
  11. Voltál már szerelmes? Ez magánügy ;)
Vivien Farkas kérdései:

1.Hol laksz? /város,falu neve/ Szolnok
2.Ki a kedvenced az 1D-ből? Louis, utána a többiek egyenrangúak
3.Mi a kedvenc színed? Kék
4.Van kedvenc blogod? Ha igen melyik? Ő... sok blogot olvasok, sokat szeretek de kimondottan kedvenc nincs 
5.Játszol valamilyen hangszeren? Nem sajnos, hangszeren nem, de kötődök a zenéhez :) 
6.Sportolsz valamit? Ha igen mit? Helybenülő vagyok. Amúgy kézilabdáztam
7.Mi a kedvenc /zene/számod? One Directiontól? Onnan az I want
8.Hányadikas vagy? 12diket kezdem szeptemberben
9.Van legjobb barátod? Ha igen mi a neve? Van. :) Heni
10.Miért kezdtél el blogot írni? Nos, talán az önkifejezés miatt. Szeretek olvasni is mint könyveket, mint fanficeket, aztán megjött a kedvem a sajáthoz. 
11.Kaptál már díjat? Ha igen mennyit? Te vagy a 6dik akitől ezt a díjat megkapom :DD

AnDika kérdései: 
  1. Hogy hívnak? .... Beáta
  2. Szereted a zenét? Igen. Szoros a kapcsolatom a zenével.
  3. Sportolsz? Nem, most nem.
  4. Hányadikos vagy? 12 leszek!
  5. Mit szeretsz a blogírásba? Kiélhetem a  fantáziám! Persze csak azon belül, ami hihető
  6. Van tesód? Igen van :)
  7. Van fb-d vagy Twittered? Mindkettő, de a twittert jobban szeretem.
  8. Mit szeretsz a One Directionba? mindent! :)
  9. Mi az álom városod?Szigeted? Los Angeles, New York (Ezekbe még nem voltam) London, Párizs (Itt már voltam), és érdekel a kínai kultúra szóval elmennék egy kínai városba is.
  10. Szereted a nyarat? Igen :)
  11. Voltál idén nyaralni? Nem
Kriszti Papp kérdései:


1. Van példaképed? Ki az? Adam Lambertet mondanám, mert rengeteg dolgot elért már, és tovább küzdött a céljáért, hogy elfogadják a másságát, és lásd, világhírű lett. Emellett a fiúkat is tisztelem amiatt, hogy ilyen fiatalon ilyen nagy sikert értek el. 
2. Szeretsz olvasni? Igen, imádok. :)
3. Van kedvenc tantárgyad? Tesi! :D amúgy komolyan :) meg szeretem a nyelveket is, bár nem vagyok a legjobb belőlük, de azért nem is a legrosszabb :)
4. Mondj egy szót, amit kiskorodban mondtál, és teljesen értelmetlen! NEm jut eszembe ilyen.
5. Hogy szoktad hordani a hajad? Változó. De mivel alapból hullámos a hajam ezért általába leengedem :) 
6. Viccesnek tartod magad? Hm... van humorom. De annyira nem ontom a vicceket mint Louis :)
7. Mennyire vagy bolond? Kellően :P
8. Ki a kedvenc énekesed/énekesnőd? Énekes: Adam Lambert (ugye a 1D- is de ők banda) énekesnő: Miley Cyrus
9. Kedvenc az 1D-ből? Louis
10. Hány blogot írsz? 2... de sajnos a másik blogomba alkotói válságban vagyok sajnos :/ 
11. Miért kezdtél bele a blogírásba? Mert itt kiélhetem a fantáziám. Teljes mértékben :)

Kérdéseim:
  1. Melyik az utolsó könyv amit olvastál?
  2. Melyik a  kedvenc könyved ami sokadik alkalommal is olyan izgalmas mint elsőre?
  3. Ki a kedvenc íród/irónőd?
  4. Vannak fenntartásaid, egy magyar író kezei körül kiadott művel szemben?
  5. Mióta írsz, és legszívesebben milyen témában?
  6. Mi ad ihletet a története(i)dhez?
  7. A története(i)dben fellelhető(ek) olyan karakterek akik a való életben is élnek?
  8. Melyik könyvet filmesítenéd meg a legszívesebben?
  9. Örülnél ha a blogod, egyszer majd könyv formájában is megjelenne?
  10. Játszanál a blogodból készített filmben főszerepet?
  11. Melyik könyvből ismert szereplővel találkoznál a valóságban?
Akiknek a díjakat küldöm:
Dorililien Dolna Miaa Carolnie Hale Naomi Stanley jessica. Dórucika Cathy Nora Rose (sajnálom én csak ennyi embert tudtam kipréselni magamból) remélem nem baj :/

1 comment:

  1. Szia, Bella!
    Köszönöm szépen, de az írókkal én is bajban leszek.
    Még egyszer köszönöm!

    ReplyDelete