Thursday 23 August 2012

I Love Your Blog. - Díj!

Sziasztok!
Verőfényes napsütésre ébredtünk, s én megkaptam az oldal második díját! (Vagyis már a sokadik mert az előzőt megkaptam vagy 7X amit innen nagyon köszönök de ez a második :DD)

Köszönöm szépen Caroline Hale, hogy gondoltál rám, s megleptél ezzel a díjjal :)


1. Tedd ki a díjat. 
2. Írj magadról 5 dolgot. 
3. Jellemezd magad 4 szóval.
4. Küld el 3 embernek.

5 dolog rólam:
  1. Ő... hatalmas Olimpia fan vagyok! :DDD
  2. Épp most tanulok vezetni!!! :D
  3. Szívesen dolgoznék a Forma-1ben
  4. Los Angelesbe mindenféleképpen el akarok jutni
  5. Állat barát vagyok (a kétlábúakra is célzok XDDD)
4 szó magamról:
  1. Nyugodt személyiségű
  2. Akaratos
  3. Kitartó
  4. Álmodozó 
3 ember akiknek küldöm:
*R.R*
Aprócskalány

No comments:

Post a Comment