Sunday 22 July 2012

NO.7

Nos, itt az újabb fejezet.
Minimum 7 megjegyzés után hozom a következőt, és minimum 7 szavazatot kérek is! Lehet kommentbe vagy Chatbe is írni....
Jó szórakozást. XxBella




  • Ááá – talán Harryből szaladt fel ez az eszméletlenül magas hang
  • Mi a baj? – nyargaltam le, majd láttam, hogy a kutyák már kispécizték maguknak a göndört s megijedt – Haha. Harry. Nyugi nem esznek meg. A fekte neve Pulcsi, míg a Yorki neve Emi – mutattam be az „élettársaim”
  • Háhá! Pulcsi – röhögött Louis – szegény Eb… hogy adhatsz neki ilyen nevet…
  • Louis szerintem fogd be – mutatta és mondta neki David. Igen, David tudja, hogy ha a kutyáimról van szó, nem tűrök beszólásokat. Odamentem a fotelban ülő sráchoz s jeges hangon megszólaltam, a füle mellett közvetlen
  • Mit mondtál? – kérdeztem halkan, de mindenki minket figyelt. Louis reakciója nem várt volt. Ijedtségében felpattant s szembe fordult velem
  • Ezt ne csináld még egyszer, mert megölsz.  – tette színpadiasan a kezét a szívéhez – mit vársz mit csináljak?
  • Kérj bocsánatot – mondtam neki
  • Jó. Bocsánat – mondta
  • Papucs!!! –kiáltotta oda neki Niall
  • Fogd be, Horan – sziszegte neki oda. Ekkor én Louis elé álltam. Nem segített rajtam, hogy 10cm-rel kb  alacsonyabb vagyok nála, de ő lenézett rám
  • De ne tőlem, kérj bocsánatot. Hanem tőle – mutattam pulcsira aki Zayn ölében ült. – Ekkor Louis kikerekedett szemekkel nézett rám
  • Te teljesen bolond vagy – mondta miközben még mindig szemeivel fürkészett
  • Hé, Loui, jó a belátás felülről? – röhögött Harry
  • Miért nem jössz ide s nézed meg ha ennyire kíváncsi vagy? – kérdeztem ironikusan, de Harry felállt s oda jött elém.
  • Tényleg jó, a belátás. De folytassátok csak a veszekedést – majd leült a kanapéra Zayn mellé s ő is elkezdte simogatni Pulcsit.
  • Nem veszekszünk – jelentettem ki
  • Csak teljesen hülyét akarsz belőlem csinálni.
  • Én? Soha. Inkább add oda ezt a kis nasit a kutyáknak, addig én felmegyek a többi cuccért…. – majd elvonultam miután a kezébe nyomtam a rágcsálnivalót
  • Megyek segítek – szaladt utánam Niall
  • Kedves vagy, de nem kellett volna. Bár… ha már itt vagy gyere. – s beinvitáltam a szobámba
  • Woow! Te tudsz gitározni??? – nyíltak tágra szemei mikor megpillantotta a 4 gitárt
  • Igen. –mosolyodtam el – David tudna róla mesélni. – emlékezni akartam, vagyis az egyik részem, a másik meg félt, hogy eszembe jut Ő, és kiborulok. Csak David tudja, mi történt apummal, és szeretném, hogy ez így is maradjon. Így elfojtottam az emlékeket
  • Majd megmutatod. – ezzel megfogott 2 gitárt, egyet a nyakába akasztott s elindult lefelé. – Nézzétek srácok, miket találtam – újságolta vidáman a szöszi. - De  még van fent egy, azért felmegyek, mert úgy se hozza le
  • Hallottam ám – vigyorogtam, mikor leértem, s a gitár az egyik kezembe volt.
  • Majd játszol is rajta? - Érdeklődött Liam
  • David? – néztem kérdően a barátomra aki csak vigyorgott – Persze Liam. Fogok. De csak ha énekeltek.
  • Megbeszéltük. Most pedig térjünk rá a problémátokra amiért hajnali 5kor keltem. Valaki mondja el pontosan, mert David csak halandzsázott a telefonba hajnalban
  • Először is Freya, én szeretném megköszönni, hogy segítesz. Elég szarul áll a szénám. – beszélt csöndesen Niall. Olyan kis cuki. Odamentem elé, s elkezdtem beszélni
  • Niall, először is, Davidnek köszönd, hogy felébresztett hajnali negyed 3 kor. David ezért még mindig neheztelek rád – mondtam a dobosnak
  • Bocsi – szabadkozott szegény sokadára
  • Semmi. Másodszor, Niall. Nem engedjük, hogy ki tegyenek a bandából. Intézkedek. Nyugi. Anne pedig olyan kedvesnek tűnt…
  • Csak tűnt. Az elején velünk is az volt. De aztán ahogy jött az egyre nagyobb hírnév, már csak a pénz érdekelte. Megkezdte Piszkálni Niall-t. Kevesebb szólókat akart neki adni, lehalkította a mikrofonját stb. – vázolta a helyzetet Louis.
  • Ühüm… szerződést amit vele kötöttetek hoztatok? – néztem rájuk reménykedve.
  • Ő… az úgy volt, hogy… de otthon van – védekezett Harry
  • Mármint úgy érted, nálam – vette át a szót Liam
  • Miért? Ti nem együtt laktok? – néztem rájuk
  • Nem. Csak én és Harry. De amúgy két utcán belül lakunk, szóval nincs gáz. Meg mindig egy valakinél vagyunk – mondta Louis
  • Ühüm! Hát akkor kocsiba be s menjünk… - mondtam majd felálltam s nyúltam a kocsi kulcs után nyúltam
  • Milyen kocsi van? – nézett rám óriási szemekkel Harry. Most valljam be, hogy 3 luxusautó pihen a garázsban? Vagyis 2, mert egy a garázs előtt áll
  • Kezdjük, ott hogy nem egy van, hanem három.
  • Háárom???  Ez - ez - ez egy álom!  - mondta kissé eltúlozva Harry
  • Egy Infinit, egy Lexus és egy Bentley – mondtam nyugodtan, miközben az Infiniti kulcsait forgattam a kezembe…
  • Megnézhetem őket? – kérdezte mint egy kisfiú az anyukájától.
  • Az Infiniti kint áll a garázs előtt, a másik kettő a garázsba pihen. De mehetünk?
  • Léciiiii – nézett rám kölyökkutya szemekkel.
  • Majd ha visszajöttünk.
  • Hurráááá!!!

Ezután két kocsival elindultunk Liam házához. Nem akartak a fiúk gyalogolni. Pedig csak 5 utcányira lakok tőlük. Na mindegy. Az én kocsimba ült: Louis, Harry és Niall. Harry végig arról beszélt,hogy milyen gyönyörű a kocsim, és hogy menjek már gyorsabban, tud ez a kocsi többet is… Én megadtam neki vágyálmát s az utcájukban már 110-zel száguldoztunk végig. Egyszerűen imádta. Mondom, mint az ötéves. Louis azt furcsállta, hogy az autóban a kormány bal oldalt, van s ő ül a „vezető ülésben” de  nem vezet. Bevallom engem is zavar picit ez a fordított közlekedés így fokozottabban kell figyelnem, de majd megszokom.  S hülyeségből elkezdett utánozni, ahogy vezetek. Grimaszolt és nyújt a sebváltóért mikor én is. Vicces volt.

  • Hééé , én nem is vágok grimaszokat mikor vezetek – csaptam a kezemmel a vállára.
  • Dee. Csak látnod kellene magad, ahogy bosszankodsz vagy felhúzod az orrod. Tiszta cuki – röhögcsélt tovább Louis.
  • Cuki? – szólaltam meg a másik két fiúval egyszerre
  • Igen – válaszolta Loui, majd a fiúk elkezdtek hátul suttogni.

Liamék utánunk értek a házához, s a fiúk kalauzoltak el, eddig vagyis, hogy melyik ház az.

  • Nem is értem minek kellettünk mind ide. Liam egyedül is el tudta volna hozni a szerződést – puffogtam a fiúknak
  • Mi csak azért jöttünk, hogy megjárassuk a kicsikét – simított végig Harry a kocsi bőrülésén.
  • Már megjárattam reggel…. Sőt tankoltam is….  – majd a reggel emlékeire elkezdtem franciául káromkodni
  • Jesus! Ne beszélj ilyen csúnyán – kapott a fejéhez Harry
  • Te beszélsz franciául – fordultam hátra döbbenten, miközben franciául kérdeztem tőle. Louis és Niall csak kapkodták a fejüket, hogy mi van?
  • Igen, képzeld! Sőt spanyolul is – vágott vissza ő is franciául, akcentus nélkül
  • Spanyolul nem beszélek. De Portugálul igen, meg Finnül  – vigyorogtam hátra
  • Abbahagynátok végre? – akadt ki Niall. - Egy árva szót se értek
  • Én se! – kötötte az ebet a karóhoz Louis

Liamék is megérkeztek közben s meg is szerezték a szerződés. Liam ezt készségesen oda is hozta a kocsihoz. Kicsit meglepődött mikor a „vezető ülésnél” nem talált kormányt. Majd én áthajolva Louis-on mondtam, hogy ez Finn kocsi, s ott másképp vannak a dolgok. Közben Louis odasúgta nekem: „vigyázz kislány hova könyökölsz” erre éreztem kicsit elpirultam. Cikiii

  • Liam, most nem kell ideadni, mert gondolom van egy csomó másik papír is hozzá…
  • Zseni vagy – vigyorgott Liam
  • Nem. Csak Manager szakon tanulok az egyetemen – vigyorogtam rá, majd beindítottam az autót s mondtam nekik, hogy majd nálam találkozunk. Ezzel padlógázzal elindultam.
  • Srácok, egy kis kerülőt fogunk tenni – mondtam majd a legközelebbi szupermarket felé vettem az irányt
  • Jajj de jó kaja – lelkesedett Niall
  • Niall, én is a rajongód lettem. Tisztelem, hogy lelkesedsz a kajáért. Ezért ma te választasz mit főzzek ebédre.
  • Jujjj – lelkesedett a fiú – akkor legyen…
  • Csak lécci ne valami 7 fogásos kaja legyen – vigyorogtam a visszapillantóba
  • Haver, mi mikor kapunk ilyen ajánlatot? – kérdezte Harry Louistól
  • Ami késik nem múlik – vigyorogtam, mint aki beszívott
  • Rántott sajt? – kérdezte Niall
  • Mehet. – vágtam rá azonnal
  • Miért nem sütünk Pizzát? – ajánlotta Louis
  • Ha maradsz vacsorára, tőlem süthetünk.  – mondtam ironikusan, s közben leparkoltam a bevásárlóközpontnál. Közel a bejárathoz, hogy ha kell tudjunk futni. Mikor már mentünk be a boltba, Louis odajött mellém, átkarolta a derekam, majd a fülembe suttogta: „Ezt megbeszéltük. Majd csörgök, hogy a srácok ne zavarjanak”  Én csak döbbenten mentem tovább. Én nem gondoltam komolyan! Mamiii! Sikítottam magamba.
  • Úgy látszik, akkor azt hazudjuk, hogy Louis barátnője vagy… - vigyorgott Harry – pedig szívesen felvállaltalak volna.
  • Louisnak amúgy is barátnője van, szal mindegy.
  • Tévedsz, kislány…. Louisnak kb. két hete nincs barátnője… Szerinted ha lenne nem lenne velünk? – „oktatott” ki Harry
  • Kislány? Majd fél évvel idősebb vagyok nálad – néztem „fel” rá
  • De én meg tapasztaltabb vagyok nálad – kacsintott
  • Szerinted – Morogtam magamba majd Niall jött mellém.
  • Akkor tényleg csinálsz rántott sajtot? És nem csak vicceltél? – kérdezte ártatlan hangon. Mondtam már milyen aranyos az akcentusa?
  • Komolyan mondtam. Amúgy is be kell vásárolnom azért jöttem erre. – vigyorogtam
  • És a többiek, akik nem velünk jöttek? – kérdezte vigyorogva Niall
  • Ő.. majd várnak… gyere érjük be a fiúkat. 

4 comments:

  1. Bella, Bella, Bella ezek a fránya írásjelek...
    De ezt leszámítva egy rossz szavam sincs rád. Vicces rész volt.
    Hát ez a Louis érdekes egy fazon...
    Kíváncsian várom a továbbiakat.

    Dolna

    ReplyDelete
  2. Huuuuu!!
    Nagyon jó!!
    Kövit!!!!
    :)

    ReplyDelete
  3. Szia! Nagyonnagyon szuper volt a fejezet! Imádtam Harry-Freya francia beszélgetést, remélem lesz még benne ilyen rész, bírtam hogy a többiek nem értették! Meg egyébként az egész együtt nagyon jó volt! Várom a kövit!
    Puszi
    Linda

    ReplyDelete
  4. Szia:)
    Nagyon tetszik a sztorid, alig várom a kövit :D :$

    ReplyDelete