Wednesday 18 July 2012

NO.6

Huhh! már így elrepült az idő?!!
Nagyon szépen köszönöm a kommenteket. Örülök, hogy tetszik nektek a történetem. :) 8 komment sikerülni fog? Hát persze, hogy fog!!! Chatbe és a fejezet alá is írhattok :)




  • Remélem fontos. – dőltem a hátamra s a plafont figyeltem.
  • Freyaa. Hercegnő. Felköltöttelek? – kacagott David
  • Nem, baszd meg kómában voltam s hála neked felkeltem
  • Imádom, hogy ilyenkor is a humorodnál vagy.
  • David, nem cseveghetnénk mondjuk úgy 7 óra múlva?
  • A fiúk gázba vannak. – mondta most már komolyan a fiú
  • Milyen fiúk? Milyen gázba? Ezt nekem miért hajnali negyed 3kor kell megtudnom?
  • A One Dierctionos fiúk. A Managerükkel van baj.
  • Mi baj lenne Anne-nal?
  • Majd ők elmondják csak gyávák voltak felhívni ilyenkor. Holnap 7re gyere a Silver hotelbe. Azaz ma.
  • Hülye vagy? Reggel? És bár, te is olyan gyáva lettél volna.
  • Igen reggel. Lécci Freya. Te ezt meg tudod oldani.
  • Jó. Most pedig pofa be és hagyjatok aludni. De ha valaki nem lesz ébren, kinyírlak David! – választ nem vártam s kinyomtam a kütyüt.

A reggel túl hamar eljött. 5kor kidobott az ágy. De miért?! Istenem, pedig lételemem az alvás. Bár, az utóbbi időben nem túl sok jutott ki belőle. Oldalamra fordultam, és láttam, hogy világít a telefonom. Mi a szösz? Kezembe vettem s láttam SMS-t kaptam anyámtól.

„Lányom, a húgaidat kérlek hozd haza legkésőbb 7re. El kell utaznunk. Köszi: Anya”

Ő még mindig rendes velem, pedig én már 2 éve nem beszéltem vele. Szar lehet ez egy anyának, de képtelen vagyok neki megbocsájtani. Pedig istenem, már 16 év telt el.

„ Szia Anya. Rendben, hazaviszem őket, de most indulunk, vagyis ha felkelnek, mert nekem dolgoznom kell. Puszi:  Freya”

Oké, akkor most jöhet a neheze. Felkelteni a lányokat. Haza is viszem őket, gyorsan, hogy én még 7re a szállodába érjek. Kiherélem Davidet. Hajnali negyed 3kor kell ezt megtudnom, hogy „hajnali” 7re érjek a szállodába.  Mi közöm nekem ahhoz,hogy mi van a managerükkel. Nem az én dolgom. Van nekem elég problémám. Nem kell még egy a nyakamba. – Futottak át ezek a gondolatok a fejemen míg a lányokat ébresztgettem. Egyszer csak elkiáltottam magam

  • Jézusom!!! Itt van a One Direction – hisztériás hangon, mintha óriási rajongó lennék és tényleg itt lennének
  • Mi? Hol? Tényleg? – gurultak le a lányok az ágyról. Hát azokat az arcokat látni kellett volna.
  • Jaj, de hogy is. Hogy lennének itt a házamba? De ébresztőőőő.
  • Miért? Mennyi az idő? Negyed 6? Normális vagy? – fordult Rachel a másik oldalára, immáron a földön
  • Igen negyed 6 van. De anyudnak mond. Ő küldött egy 15 perce sms-t, hogy legkésőbb 7re vigyelek haza titeket, mert el kell utaznotok.
  • A te anyud is, és basszus tényleg! Megyünk. Valamit említett anya, de az utóbbi egy hétben akkora 1D lázban égtünk, hogy kiment a fejünkből.
  • Akkor mire vársz? Indulás!! – siettettem őket.
  • De, Freya! 7ig még marha sok idő van. – „nyüszített”  Sarah
  • De basszus nekem 7kor dolgom van. Szal haladj. – kimentem a szobából be az enyémbe. Felvettem egy szürke színű melegítő alsót. Felsővel nem foglalkoztam. Marad a pizsifelső. Még egy kicsit vissza akarok bújni az ágyba. Azért is sürgetem a húgaim.
  • Mehetünk – jelentették be kómás fejjel –hát te nem veszed át a pizsidet? Komolyan melltartót se veszel fel?
  • Nagyobb életkedvet lányok. És csak, hogy tudd, sportmelltartó van alatta. De igen, nem öltözök át. – vigyorogtam magamba, hogy én még tentézni fogok hihi
  • Te tudod….

Majd lementünk a garázsba a lányok beszálltak a kocsiba, majd kiálltam a garázsból. Házi feladat, tankoljak hazafelé jövet. Miután sikeresen kitolattam, bezártam a ház ajtaját, majd a kaput és addigra a garázskapu is bezáródott, s elindultunk London utcáin. Hál’ Istennek ilyenkor még nincs nagy forgalom így az ember nyugodtan mehet normál tempóban s nem kell dugóban ülni. Már a lányok utcájában jártunk mikor eszembe jutott, hogy én pizsibe vagyok és így akarok benzinkútra menni. Hülye vagy Freya. Oké 2 megoldás van. Vagy nem megyek benzinkútra, vagy a füleses hálóingembe megyek, ami alatt egy maci naci van és úgy nézek ki mint egy csöves. Leparkoltam az anyai ház előtt. Nem volt, nagy ház, sőt emelettel sem büszkélkedhetett, de olyan aranyos volt. Kicsit furcsán éreztem magam, hogy egy luxusautóval furikázom a popómat.  De lényegtelen. Megláttam anyát, aki gyors léptekkel elindult a kocsi felé. A lányok közben kiszálltak, s „félúton” találkoztak anyával. Istenem, de szeretik egymást. Persze én. Freya a család fekete báránya. A lányok már az ajtónál álltak mikor odaintettek nekem. Én a kocsit támasztottam, s a mellem előtt összefontam a kezem.  Anya megtorpant előttem 3 lépésnyire. Nem tudja mit tegyen. Vajon megöleljen-e vagy sem. Ellököm-e mint a múltkor vagy sem. Jól tudtam, hogy ezek a gondoltok suhantak át a fején.

  • Szia, Freya. Köszönöm, hogy hazahoztad a húgaid
  • Szia. Nincs mit. Bár kicsit bosszankodtak, hogy ilyen kora hajnalban kelniük kell, de nekem is dolgom van.
  • Te nem jössz be esetleg egy teára? Beszélgetni, meg reggelizni. Annyira lefogytál.  És, hogy megy a cég irányítása? És tudod, bármikor hozzánk költözhetsz ha magányosnak érzed magad.
  • Nem kössz. És most ha nem haragszol megyek.
  • De… - anyám azt se tudja mit mondjon.
  • Kérlek. Mennem kell. Vár a munka – majd bepattantam a kocsiba s a feljárón megfordultam. Kezemmel intettem neki, majd elmenekültem.

Sose volt jó a kapcsolatom anyámmal. Ő próbált/vagy még mindig próbál rajta változtatni, de én sose engedtem. Ezért is volt az lehetséges, hogy évekig nem beszéltünk. Idő közben felfedeztem, hogy az Infiniti anyósülésén, hagytam egy pulcsit. Áldottam magam, így a legközelebbi benzinkút felé vettem az irányt. Mielőtt kiszálltam a kocsiból, a cipőfűzőt betuszkoltam a  tornacipőmbe. A benzinkutas srác, kissé hülyén nézett rám, hogy háromnegyed 6kor egy tizenéves liba egy Infinitivel elég szedett-vedetten érkezik tankolni.

  • Kisasszony segíthetek? – ajánlotta fel a segítségét.
  • Nem köszönöm. Megoldom egyedül is.  – majd fogtam a diesel csövet s megitattam a kocsim. Mikor a tank fullra megtelt üzemanyaggal, bezártam a „szerelmem” s elindultam fizetni.
***
Kifelé jövet többen körbe állták a kocsim a benzinkúton dolgozók közül.. Mivan?! Nem láttak még Infinitit? Nem akartak a kocsimhoz engedni,mert mindenki „csodálta”. 

  • Az isten szerelmére. Arrébb állnátok?! Dolgom van
  • Ne etess kislány, hogy te jöttél ezzel a kocsival. Ez egy vagyonba kerül egy ilyen szépség– röhögött a képembe egy idióta 30as pasas, aki nem is itt dolgozik hanem ő is tankolt és ráadásul megsimogatta a mocskos kezével a tiszta kocsit
  • Nem etetlek, és ne simogasd a piszkos kezeddel. Nem rég lett újra fényeztetve. – erre megnyomtam a kulcson a gombot, s rögtön kikapcsolt a riasztó - most pedig engedelmeddel hazamennék….
  • Az anyját – ez volt az utolsó szó amit hallottam, mielőtt becsuktam volna a kocsiajtót, majd elhajtottam.

Kicsit gyorsabban hajtottam a kelleténél, de így is szitkozódtam hisz már nem tudtam visszafeküdni aludni. Cseszd meg David, hogy ilyen korán odarendeltél. És ma még kávét se ittam. Leparkoltam a házunk elé. Vagyis be kerítésen belülre. Már félek az utcán hagyni a kocsit. Beérve a nappaliba, levettem a tornacipőm, majd ledobtam a mai nacit is és újra csak a füleses pizsimbe vettem birodalomba a házat. Bekapcsoltam a nappaliban tv-t s ráállítottam egy zene csatornára. Közben kiszolgáltam a blökiket is akik csak hevesen csóválták a farkukat. Negyed 7kor viszont elkezdtek ugatni. A Tv-t halkabba vettem, s felvettem a kaputelefont. 

  • Ki vagy? – érdeklődtem viccesen
  • Nagyon. – jött a fáradt hang
  • Bújj be. Az ajtót is kinyitom, a kaput csukd be kilincsre s akkor automatikusan bezárja magát.
  • Jól van – hallottam a választ majd letettem a kaputelefont. Igazából már meg se lepődök, hogy miért jött el David. Azok után mikor negyed 3kor felébresztett…

A blökiknek épp friss vizet adtam ezért mikor David megérkezett a hátsómmal találkozott. De legjobb barátok vagyunk. Nem zavar. Már amúgy is látott fürdőruhába.

  • Tetszik a fogadóbizottság – mondja majd füttyentett. De ez nem, David volt hisz ő ezután szólalt meg
  • Becsuktam a kaput Freya Shit. Harry! Louis! Ne bámuljátok a legjobb barátnőm hátsóját
  • De olyan formás – hallottam meg Louis hangját. Ekkor hirtelen megfordultam
  • What The Fuck! Ti mi a szent túrót kerestek itt? – nem akartam már csúnyábban kérdezni – meg egyel kevesebben vagytok. Hol van Liam? Meg miért jöttetek el? Nem úgy volt, hogy én megyek?
  • Liam-re és Danielle-re rájött a szükség, remélem érted. És nos amúgy se fértünk volna el 7en a kocsiba így majd ők taxival jönnek, ha befejezték a dolgukat – vázolta fel a helyzetet Louis
  • Örülök, hogy egészséges a szexuális étvágyuk, bár erre nem voltam kíváncsi. Akkor legalább nekem nem kell kimozdulnom itthonról. Foglaljatok helyet a bárszékeken. – mutattam a konyhára, ahol 8 bárszék állt. - Kávét valaki? Zayn? Mert úgy nézel ki mint aki mindjárt elalszik.  Fel tudom ajánlani a kanapét ha nagyon álmos vagy. Kérdeztem és ajánlottam a fiúnak
  • Te egy tündér vagy – puszilgatott össze vissza David – és én kérek - ült le egy üres székre.
  • Mi is – jött kórusban a válasz a 4 fiútól.
  • Srácok, éhes vagyok – súgta oda bandatársainak Niall
  • Nem meglepő – dörmögte Zayn
  • Drága Niall, bár te a múltkor elég bunkó voltál azért én felajánlom, hogy kérsz egy kis tojás rántottát? – fordultam hátra, még mindig pizsibe.
  • Sajnálom a múltkorit, s elfogadom. Nem reggeliztünk.  – nézte az asztalt Niall
  • Nem tesz semmit. És ti? – néztem a díszes társaságra. – Oh Come’on. Ne legyetek szégyenlősek. – mondtam miközben mindenki elé letettem a kávét. –nem tudom, hogy szeretitek. Itt a tej és a cukor. – letettem az említett élelmiszereket az asztalra, majd elkezdtem egy óriási rántotta készítését. 3 serpenyőbe ütöttem fel az itthon fellelhető tojásokat. Tettem bele bacon-t is amit felcsíkoztam, majd friss főszereket is. Idő közben megérkeztek Liamék is. Ezt Harry nem hagyhatta szó nélkül
  • Mi van Madárkáim. Mindent megtettetek a fajfent tartásért? – vigyorgott Harry
  • Csak, hogy tudd fürtöske. Védekeztünk – vetette oda Danielle
  • Sziasztok srácok! Káváét? – kérdeztem, s választ se várva kiöntöttem a forró nedűt. – készül a rántotta is. Niall által tudom, hogy nem reggeliztetek. Azok a fránya rajongók – röhögcséltem magamba
  • Freya. Segíthetek? - Jött oda mellém Danielle.
  • Köszönöm, nem kell. Ülj le nyugodtan. Vendég vagy. És egyedül amúgy is jobban férek a konyhába. Azért ülnek a dalos pacsirták is olyan szépen sorban a bárpultnál. – mosolyogtam a lányra.
  • Majd én segítek. – állt fel David
  • Ülsz vissza. Már végeztem, csak ki kell szedni.

Elővettem 8 poharat, amit kiraktam a bárpultra, mindenki elé egyet-egyet. Kivettem a narancs és almalevet a hűtőből, s ráraktam a bárpultra. Bár a szokásosnál szélesebb volt  bárpult így is alig férünk el. Igen nem 8 embernek tervezték ezt attól, hogy 8 személyes. Tányérokat vettem elő. A színeseket. A kedvenceim. Van kék, rózsaszín sárga, és lila is. 2-2 volt mindegyikből.  Kivettem a legnagyobb rántottát, s a többit egyenlő rézre osztottam. Mivel az összes tojást felhasználtam, a konyhában lévő jegyzet füzetre fel is írtam hogy tojás. Niall elé raktam a kétszer akkora adagot mint a többieké, majd mindenki elé leraktam egy - egy tányér rántottát. Mikor a szőke meglátta a „méret béli különbségeket” felpattant helyéről s megölelgetett s kaptam puszit is

  • Hatalmas rajongód lettem – mondta nevetve miközben visszaült a helyére.
  • Örülök neki. Jó étvágyat. Meséljetek magatokról. Hisz semmit se tudok rólatok – mondtam miközben bekaptam egy falatot. Ekkor a mellettem ülő Louis rám nézett óriási kék szemivel, (amelyek olyan gyönyörűek. Hülye vagy Freya) s megszólalt
  • Te komolyan nem google-ztál ránk? Nem érdekelt kik vagyunk? – még mindig engem bámult.
  • Nem. Vagyis de kíváncsi vagyok rátok. De nem az elvetemült rajongóitokról akik szerint ti vagytok korunk szex idoljai. Tudod, szerintem úgy lehet egy embert megismerni ha tiszta lappal indulnak az „ellenfelek.”  Bár a húgaim így is regéltek rólatok, de szerintem nem mindenki olyan ahogy a neten leírják.
  • Pedig szerintem illik ránk ez a jelző – húzta ki magát Harry
  • Egoista – röhögött Zayn
  • Te beszélsz? Tükörfiú. – Amíg ők „elbeszélgettek” Louis felém fordult
  • Mondj példát – emelte rám tekintetét Louis
  • A legjobb példa te vagy Louis. Húgaim szerint állandóan vigyorogsz és hülyéskedsz. Nos ennek én nyomát nem látom.
  • Igazad van. Nem csak csupa móka vagyok, de lételemem a viccelődés.
  • De amit Niallról hallottál az beigazolódott igaz? – kérdezte vigyorogva Harry
  • Igen. Meg amit rólad az is. – néztem rá szúrós szemmel
  • Na, most mi van? Egészséges férfi vagyok, vágyakkal… - védekezett, majd bekapott egy újabb falat rántottát
  • Freya! Ez isteni volt! Máskor is hozzád jövök kajálni. Kösz David – pacsizott össze a dobossal Zayn.
  • Egészségedre és David?- néztem kérdőn a fiúra
  • Semmi, semmi. – sunnyogott.

Mikor mindenki megreggelizett, betettem a tányérokat, villákat, poharakat és a kávés bögréket a mosogatógépbe, majd elosontam átöltözni. Nem vittem nagyon túlzásba a dolgot.  Felvettem egy sárga térdnadrágot, egy fehér felsővel, s indultunk le a kutyákkal akiket bezártam a szobámba, hogy ne lábatlankodjanak reggelizé közbe. Bár ennyi vendégre nem számítottam. Én még nem étem le a nappaliba mert összeszedtem a szerződést és minden 1D-s „cuccot” mikor valaki sikított egyet

2 comments:

  1. Hát fantázia az van benned!!
    Nagyon jó lett!!!
    Várom a kövit!!!
    :)

    ReplyDelete
  2. Szia!
    Itt-ott megint lemaradt a mondatvégi írásjel.
    A fejezet nagyon tetszett. Aranyos Freya, meg a fiúk is.
    Netán Hope fog sikitozni?
    Imádom az autóját. Az a pasi meg ritka buknó volt.

    Dolna

    UI.: Bocsi, megint kevés az időm, ezért lett ilyen rövidke a komment.

    ReplyDelete