Sunday 30 September 2012

Felhívás!

Nem, megint nem friss rész. Az majd jövőhéten! :)
De jövőhétig adok nektek egy kis elfoglaltságot.
Mint láthattátok már 2 videót csináltam a Directionerek segítségével. Most jön a harmadik!
A Live While We're Young-ból csinálok videót.
Szóval:
Sziasztok!
Mint ugye felvetettem a napokban, hogy új videó. Igen ám, de eléggé meggyűlt a bajom a Momens-el, is mert ha nézitek a videót akkor látjátok, hogy sok a szerkesztett kép.Nos ez az új videó a Live While We're Young lenne. A feltételek a következőek és kőkemények. :DNos. Egy kép kell magadról. Nem a kutyádról nem a rajzodról, hanem magadról. Az arcodról. Ne szégyelld magad, a fiúk is mondják, hogy mindenki gyönyörű :) Én is ezt az elvet vallom. Szóval egy kép magadról!!!!NEM kell rá szerkeszteni SEMMIT!!!!! Majd én rászerkesztem a sort. Ezáltal nem lesz sorválasztás, beérkezés sorrendjében kapjátok a sorokat. Az első az elsőt és így tovább. Üres lapot tarthattok, ahova szerkesszem a sort, de neked nem kell mást csinálni csak elküldeni a csinos kis arcod ;) Beküldési határidő: OKTÓBER 7!!! Nem később. ide: madefanvideo@citromail.hu Xx.  Bella 


Szóval Várom a képeket!!!!! 

No comments:

Post a Comment