Sunday 27 January 2013

Díjeső

Kezdhetnék hosszú sajnálkozásba, hogy több hete nincs rész, rész, de sajnos az ihlet mostanában elkerült, és idén érettségizem plusz egyéb dolgok is közbejönnek (nem feltétlen negatív, sőt inkább pozitív). Szóval türelmeteket kérném, nézzétek az oldalt folyamatosan, így bármikor meglephetlek titeket.

De most egy másik ok miatt születik ez az új bejegyzés. Nagyon de nagyon köszönöm tényleg, hogy rám is gondoltok mikor díjakat kaptok, s benne vagyok azok között akiknek tovább külditek. :) 

Szeretném megköszönni Vanda Bordás-nak és Dina Anderson blogíróknak hogy rám gondoltak :)




Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 blognak!

  1. 19 éves leszek idén.
  2. Van egy bátyám.
  3. És egy keresztfiam is. (Bátyámék kisfia)
  4. Idén érettségizem (szívás)
  5. Eddig imádom a 2013-mas évet :)
  6. Magasabb vagyok mint az átlag velem egyidősek. 171cm
  7. Imádom (az előbbitől függetlenül) a magas sarkú cipőket
  8. Imádok színházba járni.
  9. Hobbim az éneklés, és állítólag nem is vagyok olyan rossz (ÁLLÍTÓLAG)
  10. Imádom a Forma-1et.
  11. Imádom a telet, a havat, de már várom a tavaszt :)
Dina Anderson kérdései:

1.Mikor születtél? 1994.12.06 (Igen, igen. A Mikulás hozott) :)
2.Milyen színű a szemed? barna
3.Hány cm vagy? mint már említettem 171 :)
4.Ki a kedvenc színész/színésznőd? Nehéz kérdés mert gondolom nem színházi színészekre gondoltál. Nos kedvenc moziszínészem Adam Sandler, színésznőm meg nincs. 
5.Milyen színű a hajad? Barna
6. Kedvenc sorozatod? Merlin Kalandjai, CSI, NCIS, meg ilyen krimik. 
7. Van példaképed? Ha igen, ki? Nincs kimondottan példaképem. Vannak olyan emberek akikre felnézek mert elértek dolgokat. De én szeretném a saját utam járni, nem példaképet követve, hanem inkább csak iránymutatást követve.
8. Vámpír vagy vérfarkas? Uhm... nehéz kérdés. Nem tudok választani, maradok ember :P
9. Mikor születtél? Lásd bővebben: Első kérdés
10. Mennyire érzed magad okosnak? Tárgyi tudást tekintve? Lehetne több is, de az ember mindig többre vágyik.
11. Mit nézel legelőször pasiban/csajban? Pasiban. (mivel nő vagyok). Elsőnek mindig a szemét nézem meg egy férfinak. Az a legőszintébb, az emberben. Utána meg a tulajdonságai alapján ítélkezem. :)

Vanda Bordás kérdései:

1. Mi a kedvenc zene számod? Jace Everett - Bad Things
2. Hány éves vagy? Ide-s-toba 18
3. Mi számodra a legfontosabb? A család és a barátok
4.Melyik az a hely ahová mindig is el akartál menni? Los Angeles
5. Ki a kedvenc énekesnőd? Ühm... nincs kimondottan. Inkább a férfi énekeseket részesítem előnyben
6. Mennyire fontos számodra mások véleménye? Van amiben adok mások véleményére van amiben könnyen elengedem a fülem mellett.
7. Vagy admin valamelyik facebook oldalon ha igen melyiknek? Vagyok, de nem igazán vagyok aktív. Nem adnám meg ha nem baj
8. Van olyan ember akit gyűlölsz? Gyűlölni? Túl erős szó, de van akit nem szeretek. Maradjunk ebben.
9. Van olyan zene, ami inspirál vagy erőt ad? Attól függ milyen a hangulatom. De igen a zene mindig segít.
10. Mi a kedvenc tantárgyad? Testnevelés a kedvencem, de szeretem még az Irodalmat is.
11. Van példaképed? Nincs kimondottan példaképem. Vannak olyan emberek akikre felnézek mert elértek dolgokat. De én szeretném a saját utam járni, nem példaképet követve, hanem inkább csak iránymutatást követve. 

11 kérdés:
  1. Szeretsz színházba járni?
  2. Változtál már meg "barátaid" kedvéért?
  3. Melyik Európai országba szeretnél eljutni ahol még nem jártál?
  4. Milyen nyelven tanulnál meg? (Amit még nem tanulsz)
  5. Játszol valamilyen hangszeren?
  6. Mi a kedvenc sportod?
  7. Mi a kedvenc filmed?
  8. Szeretsz olvasni könyveket? És ha igen melyik a kedvenced?
  9. Van testvéred?
  10. Fontosnak tartod hogy ne csak facebookon tartsd a kapcsolatot a barátaiddal? És teszel is ezért, hogy személyesen találkozzatok?
  11. Végül pedig, egy kis light-os, mi a kedvenc színed?
Akiknek küldöm:
  1. Bonie
  2. Dorililien
  3. Dórucika
  4. Macy Claudia Morrow
  5. Zorka
  6. Hannah Chapes
  7. Nia
Ha nem baj csak 7 embernek küldöm tovább :)

No comments:

Post a Comment